[silindi] 40 im çıktıktan sonra hemen adet oldum şimdi vakti geldi kendi gelmiyor normal mi? Taze anneyim bi aydinlatir misiniz böyle duzensixlikler olabilir mi
Busrazehra [silindi] 40 çıktından sonra olduğun adet değildir muhtemelen kırk başı der bizim eskiler Adet Olmaman normal. Tedbirli olduysan sıkıntı etme ben kızım 1 yaşındayken adet gördüm mesela
[silindi] Busrazehra 6-7 gun surmustu ama aynı adet gibi yoğun kanama oldu ilk günler adet degil mi şimdi o. Ben korktum valla gelmezse bir kaç gune kan vereceğim çok korkuyorum tekrar hamile kalmaktan,korunuyoruz ama Allah korusun …