Theodora Çok teşekkür ederim ☺️ şu an Elazığ’da yaşıyoruz mecbur 2 3 haftanın içinde tamamen Bandırma’ya taşınacağız eşim hep destekçim çok şükür ama çocukla nasıl olacak bilmiyorum işe başladığımda doğduğundan beri ilk defa bu kadar ayrı kalacağız inşaallah alışır ☺️