Gul-1903 Merhaba sevgili anneler, öncelikle hamilelik süresince alınan kiloları emzirme döneminde fazla düşünüp moral bozmayın demekle başlamak istiyorum. Doğum kiloları geldiği gibi gidebilir :) Emzirme döneminde süt yapımı için metabolizma hızına ek günlük 500 kalori harcansa da beslenmemizle bundan daha fazla kalori alıyorsak bu durumda emzirme için harcanan enerji kilo vermeye yardımcı olmaz. Bununla beraber günlük yediğimiz besinleri çok fazla sınırlandırırsak zaman içinde metabolizma hızımızı yavaşlatırız. Bu sefer de metabolizma hızımız yavaşladığı için kilo veremeyebiliriz. Peki bu durumda ne yapabiliriz? Yasaklı ve kısıtlayıcı diyet listeleri yerine yeterli ve dengeli şekilde sağlıklı beslenmeyi öğrenerek doğum kiloları verilebilir. Bu süreçte sütünüzü de bol bol destekleyebilirsiniz. Eğer bu konuda sorularınız varsa bana instagram üzerinden her zaman ulaşabilirsiniz. İnstagram: https://www.instagram.com/diyetisyenfahriye/
Oradan daha detaylı cevaplayabilirim :) Sevgiler !