Buglem Ek gıdaya başladınız mı? Uyku düzeni nasıl bebeklerinizin birde günde kaç tane kakalı bez alıyorsunuz bizim kızın bütün bezleri kakali normal mi acaba yoksa bi tuhaflık mi var acaba 😔😔
teachersrn Buglem ek gıdaya geçtik sebzelerle başladık iyi gidiyor şu an günde bir ya da iki kez kaka yapıyor hiç yapmadığı gün de oluyor uykuları düzensiz bazen iyi uyuyor bazen düzeni bozuluyor dişler geliyo olabilir şişmiş biraz damağı 😔
Masal Yeni 6 aylık olduk, doktorumuzun verdiği listeye göre tadımlara başladık. Henüz tam bir öğünümüz yok, 2 hafta boyunca sadece buharda pişmiş sebzeleri elle yemek ve çorbalardan birkaç kaşık tadım yapmaya başladık. Yoğurt ve su serbest sadece. kaka durumu günde 1 kez. Ama bu 5.aydan itibaren bu şekildeydi bizde. Fazla yaptığı zamanlarda küçüktü kızım. Bebeğiniz hep bu şekilde yapıyorsa bilemem tabi de, Doktorunuza danışın derim.
Buglem Masal 1 hafta öncesine kadar 2 günde 1 kez yapıyordu şimdi günlük 3 -4 kez bazen 5 ı bile buluyor anlamadım neden böyle oluyor ya doktora gitsek iyi olacak
Mammamia Buglem ek gıdaya başladığınız için küçücük bagırsagı içinde tutamıyor kakayı benimkide öyle ve cok mutluyum kaka yapması kötü bişey değilki normal :) neden endişelendiniz sadece sütle beslenmiyor o yüzden
Buglem Mammamia ilk bebeğim olunca insann korkuyor canim o yüzden normalse sıkıntı yok bol bol kaka yapsın kızım 😄😄
Melihaptt Buglem bence siz yine de bi doktora sorun arkadaşımın bebeği de sürekli öyleydi her açtığında kakalı bez enfeksiyon varmış hastanede fln yatmıştı Bebek sormaktan zarar gelmez mutlaka danışın doktorunuza