Kızım 14buçuk aylık ve 2 haftadır falan asla 12den önce uyumuyor. 1 kere 9da uyudu onda da gece 2de bi uyandı sabah 7ye kadar uyumadı. Şuan hala sallıyorum tam 1 saat oldu gözler fal taşı gibi açık. Çok sinirleniyorum bağırıyorum kızıyorum kendime hakim olamıyorum sonra da pişman oluyorum ama gerçekten artık bıktım !! Ve her uykuya yatırdığımda bağır çağır ağlayıp kalkıp kaçmaya çalışıyor. Gündüz uyuyor desem gündüz de uyumuyor zaten tek uyku o da en fazla 1buçuk saat. Bizim gibi olan var mı ne yapıcam ya