Arenaren merhabalar, arkadaslarım yazdığı gibi 3saat dısarıda, 3 gün buzdolabında, 3 ay buzlukta kalabilir, bende sağom yapıyorum(bebeğim emmediği için) naçizane önerim benim sağım makinem lansinoh aynı markanın 5-6tane biberonlarından aldım makineye uyumlu diye gelen biberonların kapaklarıda oluyor aldığım biberonlarda üstüne tarıh ve saat ekliyorum bi kağıt yapıştırıyorum. günlük sağıyorum buzdolabına koyuyorum ertesi gün ya da gün içinde lazım olunca benmari usulu ısıtıp bebeğime veriyorum cok rahat oluyor. Eğer bir iki gün içinde tüketecekse bu sekılde yapabilirsiniz ya da stok gibi düşünüyorsanız buzluğa atabilirsiniz.