Beybm123 Phılıps kullanıyoruz çok memnunuz.. Arkada kendiliğinden Led ışıkları var. Lambaları kapatıp film falan izliyoruz çok keyifli oluyor. Ekran hangi renkse arka ışığı da öyle oluyor.. Ayrıca sesi (ses sistemi kullanıyoruz ama onu kapattığımda tv’nin de sesi gayet güzel), görüntü kalitesi, içeriği gayet güzel.