dfnmry ben kullandım oğlumda. Clexan kullanıyordum sonra muadili olarak yazmıştı doktorum. Doğumdan 24 saat önce bırakmamı söyledi. (Normal doğum oldu şansa da 1 gün önce vurmuştum. Çünkü ayarlamak zor hani sezaryen olsa neyse😄) doğum sonrası gittim kontrole hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi. 2. Gebeliğimde hiç vurunmana gerek yok dedi doktorum ve normal doğum yaptım kızımı. İkimiz de iyiyiz elhamdulillah