Mehmetmoms 32 günlük bebeğim 1 haftadan beri aşırı derecede ağlıyor kolik sanırım uykuya çok zor geçiyorum biogaia ve relactaz damla kullanıyorum başlarda etki ediyordu şimdi onlarda etki etmiyor cildiriyorum napicam acil öneriler çok yoruldum 🥱😴😵💫😵
Mehmetmoms tubasd sadece anne sütü alıyor fakat o kadar çok direniyor ki emmemek için zorla emzirmeye çalışıyorum
tubasd Zeynepp23 memenin siyah kısmının hepsini agzina aldırın ozaman çok hava yutamazlar.birde sütünüz çok tazyikliyse oda zorlar böyle bir durum varmi