Kızlar iyi akşamlar oğlum 2.5 yaşında bronşit ataklarından dolayı 1 hafta hastanede yattı çıktık dr bize bu şurubu verdi 4 gün oldu hergün oğluma içiriyorum ama bugün farkettim ilaç zehir gibi acı ve kokusuda iğrenç hastanedeyken hep karnım ağrıyor diyordu ama belki sıkıntıdan falan diyordum bilmiyorum eve geldik yine ağırıyor diyor ilaçlardan mı bilmiyorum orda 1 hafta klamer kullandık yine klamer vermiş açıp içirmedim aslında kısaca sorum şu enfluvir e 4 gün oldu başladık acaba bu ilacın tadı mı böyle yoksa bozuk falan mıdır