Yagizinannesi06 bugün gebelik testi yaptım negatif çıktı kasıklarım çok agrıyo mide bulantımda var suan 18 aylık bebeğim var gebe kalmaktan korkuyorum suan adet olacakmış hislerim var ama adet yok 😂
Koalaannesii_0610 Yagizinannesi06 ah canimm o hisler bnde beş gündür var kara kara peceteyle 5 dakika lavobada bekliyorum gelen giden yok 🥺🥺😂😂😂
Elf55 Yagizinannesi06 bende adetim geçtiğinden beri 3 4 defa yaptım. 4 aralıkta olması gerekiyordu 10 gün oldu negatif çıkıyor yarın kan testi vermeye gidecem inşallah ancak orada net belli olur korkuyorum🫣
Ayse28-93 Yagizinannesi06 kara kara bende düşünüyorum 13 gün benim adet günümde geçti 4 kere test yaptım ewde tek çiZgi 8 ay 14 günlük bebeğim War korkuyorum bende hamile olmaldan kan testi wermeye ayaklarım gitmiyo :(
Yagizinannesi06 Koalaannesii_0610 bende yaaa adetim arada düzensizleşiyorr ama bu farklı bi his yani 1 haftadır aşırı kasık agrım var ha oldum olacam gibi söylemesi ayıp bide 5 gün önce kahverengi akıntım oldu gecti ama adet olamadım 5 gün aralıkla test yaptım birsey çıkmadı ama bi telaş aldı beni gitti 😂😂
Yagizinannesi06 Elf55 bana da haber ver canım bende korkudan gidemedim sağlık ocağına testin başında kara kara bekledim 😂😂
Koalaannesii_0610 Yagizinannesi06 Öyle canım ya stresten gelmiyor artık ben şuan yine test alıp geldim yapicam birazdan
Elf55 Yagizinannesi06 inşallah idrar testindeki gibi negatif çıkar mutlaka veririm 4 kere yaptım yaa hepsi aynı sonuç yinede tedirgin oluyosun korktuğum inşallah başıma gelmez canım
Yagizinannesi06 Elf55 insallah canım bende 2 kere yaptım gebelik olsa çıkması gerekmez mi baya geçti çünkü adetim 2. Adetim yaklaştı yani
Yagizinannesi06 Ayse28-93 valla bende öyle ya yarın bende bi gidiyim diyorum kasıklarım çok agrıyo acaba enfeksiyon falan mı var ki bilemedim 😔
Ayse28-93 Yagizinannesi06 gidemiyorum korkudan ama mecbur giderim artık napalım herşey Allah dan :)bebeğim daha küçük 8 ay 15 günlük sen gittin mi ki kan tahlili wermeye
Yagizinannesi06 Koalaannesii_0610 ben 2 kere yaptım çıkmadı valla yarın sağlık ocağına gitmem şart oldu bebeğim daha çok küçük korkuyorum 🥹🥹
Brna-34 Aysun5455 benimde 4 gün gecikti sabah test yaptım negatif ara ara karnımda ağrılar oluyor dün akşam kahverengi akıntı oldu sabahta pembemsi akıntı oldu var mı yok mu anlamadım
Koalaannesii_0610 Aysun5455 yaptım canım yine negatif silik filanda yok dört beş kişiye gösterdim yanlış görmeyim diye 😂iki kere yaptım bide
Aysun5455 Brna-34 bende sabah yapıcam daha net sonuç alırım diye benim sadece ara ara karın agrım var lekelenmem olmadı ama bir kutu antibiyotik içtim o mu etkiledi bilmiyorum ama inşallah birşey yoktur rabbim isteyene versin inşallah
Brna-34 Aysun5455 bende kas gevşetici ilac içmiştim yarım kutu ve kas gevşetici iğne vurulmuştum o mu etkiledi diye bende düşündüm ama bilmiyorum.Amin Rabbim isteyen herkese versin inşallah ama ben şuan için düşünmüyorum umarım regl olurum 🙏