Megututu bebeğim hiç sallayarak uyumadığı için kucağıma aldım ben.Sizinki o şekilde uyuyorsa tabi önce sallayın aa bide su almıştım yanıma çok dirense olmadı su içeririm diye🤣Hazır mama hiç vermedim anne sütüyle büyüdü o yüzden su aldım yanıma ama şükür gerek kalmadı.Sizde çalışın bir şey içermeyin çünkü bu seferde bir şey içirmek için uyanacaksınız.Sorunuza gelince evet deliksiz uyumaya başladı çok rahatlarım valla yoksa kolum uyuşuyordu 4 kere falan uyanıyordu emmek için