Baturun-annesi Kızlar bebişim 1 aylik ilk bebeğim şöyle bi sıkıntımız var emzirdikten sonra gazini çıkartıyorum ve uyutuyorum ama besigine koyduktan bi süre sonra kusmak için sancıyla uyanıyor sürekli kusana kadar agliyor neyse kaldırıyorum kusturuyorum omzumda pıt pıt yaparak sonra tekrar acikiyor tekrar kusuyor böyle bi döngü şeklinde ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz
BusUgUr Baturun-annesi reflüsü olabilir bebeğinizin. Doktorunuza bir danışın. Reflü yatağı kullanmanızda fayda var. Birde emzirir emzirmez yatırmayın 10 15 dk dik tutun bebişi emzirdikten sonra. gazını çıkarın öyle yatırın.
Jelibonsmom Merhaba 🌞 o aylarda benim kızım da öyleydi, aşırı kusardı, e buna süt yetmez böyle giderse derdim, keşke kustuktan sonra iyice besleseydim diyorum şimdi, çünkü kilo almamıştı bu yüzden, ve aniden kusabildiği için kafasını hep yan yatırırdım