Kızlar merhaba, bebeğim 5 ay 20 günlük. Bugün özelde bir doktora götürdüm öksürük burun akıntısı ve tıkanıklık sebebiyle. Hava cihazınız var mı dedi. Bir tane bitkisel damla yazdı. Perşembe tekrar gel bronşite çevirebilir bu yüksek ihtimal. Boğazı kıpkırmızı dedi. Hastaneye yatırabiliriz diye. O kadar canım sıkıldı. Doktor zorla muayene etti sanki, hiç güven vermedi. Yarın sabaha devletten randevu aldım. bebeğim uyumadan çok öksürdü emerken zorlandı. Sonra uyudu . Tabii hırıltı var. Kıyafetinin omzuna coldmix damlattım. Ayak altına mustela sürmüştüm, sadece emziriyorum. Başka ne yapayım? Bebeğim öksürdü ben ağladım. Yardım istiyorum tecrübeli annelerden