Piiiiiinaar Alerji testi yapıldı bebeğime. Yaptığım diyetler sonucunda neye olduğunu bulamadık neye olduğunu belirlemek için kan alindi. Yumurta süt gluten vs sıfır fakat lgE 18 bucuk çıkmış ne demek oluyor bilgisi olan var mi
MiraMMMM Piiiiiinaar benim çocuğunda besin alerjisi var alerji değeri çok yüksek çıktı bugün çocuk doktoruna gittim alan açtı alerji uzmanına 29 Aralık’ta gidicem o zamana kadar süt ve süt ürünleri et tüketme dedi Alerji testi nasıl oluyor kuzum kan mi alıyor neye göre bakiyorlar
Erdemalp Piiiiiinaar valla bende bilmiyorum alerji testi yapildi alerji cikmadi bebegimde ama total ige 390 cikti. Deri testi yaptircaz haftaya
anorganikanneeee Erdemalp bizimde IgE 565 çıktı. Kanda bakılan alerji testinde yumurta ve süte karşı alerjisi çoktan çıktı. Ne yapıcam bilmiyorum
Erdemalp anorganikanneeee ayy cok zor allah yardimciniz olsun. Ne kadarlik bebis. Bizde de kanli kaka kurdesen falan oluyor biliyorum aslinsa neye alerjiai var tespit ettim ama riskli seyleri yedirmekten cok korkuyorum.
anorganikanneeee Erdemalp şuan 9 aylık, 2 aylıkken alerji sonuçları temiz çıkmıştı. Geçen hafta tekrar yaptırdık ve sefer çıktı. Bizde egzama ya da kan yok. Hırıltı ve öksürük var. Ciğerlere iniyor her seferinde
Erdemalp anorganikanneeee anladim. Bizde 11 ay 10 gunluguz. Biz kan verdik ama alerji cikmadi. Kereviz yiyince kanli kaka elma yiyince kurdesen. Baska alerjik birsey denemedim korkuyorum cunku. O oksurugu yasamistik bi kere bizde ama o anda ne yedigini kestiremedim. O donem biraz karisik beslenmisti cozemedim. Allah yardimcimi olsun.