merhaba 14 gün ishaldi kızım 18 aylık kendisi doktor bir toz verdi kullandık ishali durdu şimdi de 10 gündür şiddetli kabız 10 günde 2 defa kaka yaptı her defasında anne kaka diyor yap diyorum ağlıyor çalışıyorum izin anlamıyorum lütfen me yapsam geçer yapmadığım şey kalmadı kızım şuan çatladı ağlamaktan