dolunay01 Kullananlar memnun mu acaba otomatik cay makinesi kımısının kulpları sarı geliyormuş kimisi soguk dıyor çayı kullanan varsa memnun musunuz değil mısınkz nasıldır
Mtzzeynep dolunay01 biz bir ara kullanmıştık sonra kaldırdık duruyor. Çayı çok az demliyor üstüne ek yapsan taşıyor. Herşeyini sen ayarlayıp sadece çayı kendi demliyor işte