Odamız 20 21 derece 9 aylık bebeğimi iki kat giydirince cok terliyor bende içine bi zıbın üstünede bi pamuklu ğijama takımı giydiriyorum üstünede battaniye bazen gece üstünü açıyor bazen sırt bölgesi soğuk oluyo ama hasta vs olmuyo sizce incemi giydiriyorum sizler nasıl giydiriyorsunuz