3 aylık bebeğim var bugün itibariyle mama vermek istiyordum akşam denedim hiçbir şekilde yemiyor agzinda oyalanıyor sadece normalde anne sütü alıyordu sadece ben şehir dışına giderken ne olur ne olmaz mama vermek istedim sütüm yetmez diye ama yemiyor bilgisi olan var mı mama da Aptamil