Hanımlar selam. Bebegim hiç emzik almadi uykuya dalmasi oyle zor ki. olmadı napsam aldim dizime 10 ay oldu hala gündüz-akşam uykuları dizimde. Sonra yatağına bırakıyorum. Tek bakıyorum kiza keske alistirmasaydim ama mecbur da kaldım eşim 9 gibi anca eve variyordu. Nasıl vazgeçer ne kadar böyle sürer bilen var mı dardayım