aysima09865 endişelenmeyin benim oğlum da 2 aylıkken enfeksiyon geçirdi bir hafta antibiyotik kullandık geçmeseydi hastanede yatışını yapacaklardı çok şükür geçmişti şuan oğlum 8 buçuk aylık bundan 2 ay önce bezinde pembemsi bi leke gördüm Dr umuza gittik tahlilleri temiz fakat ultrason da böbreklerin de kristalleşme çıktı onun üzerine çocuk nefroloji ne yönlendirdi gittik korkulcak bişey yok ultrason yanlış çekmiş olabilir vs dedi kontrol altında tutalım dedi warsa da küçük bişey toplu iğne ucu kadar felan dedi bu ayın 29 unda ultrason çektirip tekrar nefroloji bölümüne gitcez inşallah geçmiştir fakat Dr bol bol su içirmem gerektiğini söyledi ama sizin bebeğiniz daha küçük su için
İdrarını sürekli takip edin koku War mı bezinde leke warmı ws diye
Allah ım bütün hasta bebeklerimize şifa wersin tez zamanda