ahlas26 Ya bugün nemlendirmek için buhar makinesi aldım kiwi markası ama anlayamadım soğuk su koyunca soğuk hava çıkıyor 40 derecede ılık üflüyor sıcak buhar çıkıyor. Ama sıcak su koymayın bozulur diyo soğuk suyla da nasıl nemlencek anlamadım ?
MiraMMMM ahlas26 benimde soğuk atıyor buhar odayı nemlendiriyor nemlendirmesi için sıcak mi olması lazim ki
ahlas26 MiraMMMM ama buhar makinesi ya buhar çıkması gerkmiyormu 😂😳 soğuk hava odayı nemlendirir mi ben ilk defa kullanicamda anlayamadim bizimkinde buhar çıkmıyor soğuk suda
ahlas26 MiraMMMM https://ty.gl/1jzen69qu3 bu buhar çıkmadı ama normal suda felan sıcak su koyunca çıktı
ahlas26 MiraMMMM galiba suyunu fazla koydum okudumda şimdi ama normal su koyucam anladım smdi bide öyle denim
ahlas26 MiraMMMM evet ben becerememisim suyu daha az koyunca buhar çıkıyor smdi teşekkür ederim bu arada ☺️