İyi akşamlar hanımlar ben yeni geldim daha sizlere birsey sormak istiyorum 43 günlük bebeğimin yüzünde kırmızılıklar var sizdede oldumu acaba geçmiyor 2 3 haftadır 1 aylıkken gittiğimde bisey yok demişti doktor ama ilerledi sanki isilik gibi sonra enfeksiyona falan dönüştürürmü havalarda soğuk hasta ederim diye pek gitmek istemiyorum çok kalabalık salgın varmış hastanelerde evde gecermi diye sormak istedimhirde uyumuyor pek bununda etkisi olabilirmi