Zeynep36 hayırlısı olsun zorlukları var ama en güzelide hazır bu tempoya alışmışken ara vermeden devam etmek 😀 beraber büyüyecekler. Benim ikizlerim 5 aylıkken hamile kalmışım o bebeğimide doğurdum yardımcım ailem kimse yoktu eşim ve ben. Üç bebek baya bir zorluyor ama çokta güzeller iyiki olmuş. Şimdi kızlarım 2,5 yaşında oğlum 16 aylık oldu bile. Hiç yormadı sakin ve mutlu bebek. Zaten eğer kazayla hamile kalmasaydım asla düşünmüyordum başka çocuk ikizler yeterdi sil baştan asla yapamazdım