hipp combiotic kullanıyorum
Gece 1 kez o da yeni başladım kızım 7 aylık
Gece çok sık emiyo saat başı olursa iyi bazen yarım satte bir
Sütüm birikmiyo ondan
6 aya kadar sadece anne sütü ile beslebdi
Ekgıdata geçtik 20 gündür
180 lik içio
O da rahat uyuyo bende