Cigdem28-meteKol 1 aylıktan 4,5 aya kadar falan bizde meme reddi yaşadık. Duşta emzirmeyi denedim bizimki tutmadı. Biberonla sağıp verdim diye biberona alıştı. Hep sağıp verdim o aylarda. Sürekli sagdığım için sütüm azalmadi. Gece bile kalkıp sagiyordum. Sürekli uyarmaniz gerekiyor memeyi. Sonra yavaş yavaş biberonu kesip gün içinde ve gece göğüs ucu silikon takıp emzirdim. Arada silikonu çıkarıp memeyi teklif ettim. Üzerine uzanıp yatarak emzirdim. Bol bol ten temasi. Biraz da aç kalsın. Demek istediğim aç bırakmayın sadece 2 saatte bir besleniyorsa 2,5-3 saate kadar beklemesini sağlayıp memeyi teklif edin, mecbur emecek. Sabır gerekiyor. Oyle öyle Birkaç gün biberonu tamamen kestim memeye döndü. Şuan 8,5 aylık hâlâ beni emiyor. Günde 1-2 biberon kullanmak zorunda kalıyor çalıştığımdan dolayı. Ama memeyi reddetmedi şükür. Çok vermiyor olmama bağlıyorum. Hatta memeye bayağı düşkün. Hatta birkaç gündür biberonu almakta zorlanıyor. Bu seferde biberon reddi başlıyor heralde bizim için 🤦🏼♀️ biberonu unutsun diye alıştırma bardağı bana yanlış geldi. Sonra ona da alışır.