Mrcklc baktım olmuyor kendimce bir düzen oluşmaya başlayayım deidm zorla da olsa gece 9 da beşiğe koyuyorum ne yapars ayasın kaldırmıyorum sabah 8 kadar sadece emmeye kaldırıyorum ve ağlasa dahi 3 saatten önce emzirmiyorum zamanla illa ki alışacak sonra gündüzde 8 uyanıyor saat 10-11 arası ilk uyku saat 1 kadar yine beşikte duruyor hep uyumaya çalışsa da uykulu oluyor kaldırmıyorum bide akşamüstü 4-6 aradı bumu yapıyorum ve bence iyiye gidiyor bugğn 4. Gün