Canpareem 9 aylık oğlum tokat atıyor, ısırıyor, vuruyor, saç çekiyor.Bir türlü engelleyemiyorum. Bu aylarda normal mi böyle hırçın olması ? Devam etmesinden korkuyorum. Bizden böyle birşey görmüyor nerden öğreniyor anlamıyorum 🤷🏼♀️ Nasıl engellerim??
Melekvtn Canpareem benim oglum da dislerinden dolayi isirma huyuna baslamisti sonra istemedigi bisey olunca isirmaya basladi gerçekten hem üzücü ve sinir bozucu bir durum 🙁 simdi 15 aylik oldu isirmayi birakti neredeyse öyle isirinca hayir diyin kararli bi sekilde ama çok büyük tepkiler vermeyin siz de isirarark sevmeyin zannedersem bu da bir süreç kendi kendine geciyor sadece gülmeyin cok bagirmayin🤗 artık büyüyorlar ve kendince tepki veriyorlar iste 😂 vurma huyumuz var azıcık hala ama onu da azaltti en azindan vurduktan sonra huzursuz hissediyor ama yapmamasi gerektigini belli edin mutlaka dikkatini baska seye cekin aa bak ne var burda falan diye ustelemeyin cok niye vurdun diye ya da uykudan dolayi hircinlastiysa uyutun bu sekilde bizim izledigimiz yol 🙂
GiybetReis Canpareem umursamayın. Yüksek tepki vermeuin. Tepkinizi merak ediyor. Ama devam etmesinede izin bermeyin. Saçınızı çekiyorsa tepki vermeden oturdugunuz yerden kalkın mesela. 1 haftaya geçer. Tepkiden kastım ( hayır yapma vs ) de demeyin. Hepsini demişsinizdir olmamıştır. Demek ki umursamama yöntemine geçmeniz lazım. Kesin bırakır😅
sb- Canpareem bizimki öyleydi canımın yanmasından ağlasam bile ona tepki vermedim yapmıyormuş gibi davrandım önemsemedim hayır bile demedim dr böyle önermişti yaklaşık 1ayda bıraktı hepsini. Hayırdan ya da aa sesinden anlamayacağı için onu da iyi bir tepki olarak anlayabilirler demişti
Kelebekelisa Kızım 10 aylık daha az önce düşündüm uzun süredir böyle sanki bilerek canımızı yakmaya çalışıyo gibi hırçın anlayamadım ben de saç çeker yüzüme vurur parmaklarıyla etimizi sıkıştırır tekme atar. Şaşkınlıkla bakıyorum
Canpareem Kelebekelisa aynen ya benim oğlumda öyle.Etrafımdaki bazı kişiler bu çocuk neden böyle diye soruyorlar canım sıkılıyor.
Canpareem Kelebekelisa sesimi bile yükseltmiyorum, hayatımı ona adadım resmen.Akşama kadar oyun, aktivite, kitap okuma ile geçiyor zamanım..Hiç yalnız bırakmıyorum.Bu davranışları için sebep yok yani neden böyle oluyorlar ki