Merhabalar . Günlerdir çok kötü hissediyorum kendimi . Oğlum 13 aylık epilepsisi var. 5 aylıkken tanı koyuldu ve hep hastanelerde gecti gunlerimiz daha yeni yeni evde vakit geçiriyoruz. Motor geriligi de var. Desteksiz oturamıyorum emekleyemiyordu. Şuan ikisininde yapıyor çok şükür. Fizik tedavi görüyoruz. Henüz yürümüyor ama zamani olduğunu düşünüyorum. Bugün fizyoterapistimiz ahmetin atipik otizim belirtileri olduğunu söyledi ve ben çok kötü oldum. Ahmetin ismine tepki vermediğini oyuncaklardan çok çabuk sıkıldığını alkış baybay yapmadığını bunlarında atipik otizim belirtisi olduğunu söyledi. Evet Ahmet ismine hiç tepki vermiyor. En ufak bir sese dönüp bakiyor ama ismine tepki vermiyor . Fizyoterapistimiz bol bol ilgilenmemiz gerektiğini aktivite yapmamız gerektiğini söyledi. Ahmet emin atma verme gibi komutları da algilalyamiyor. Tv izletiyordim ama bugünden itibaren izletmemeye başladım. Bu durumu yaşayan varmi. Benim oglum otizim mi lütfen bilgisi olan yazabilirmi