Merhabalar bebeğim 8 aylık ve malesef hasta oldu grip ve balgamlı öksürük ciğerlerine inmemiş fakat iner diye doktor buhar yazdı soğuk algınlığı ve cefax antibiyotik fakat ilk vermemde kustu bende yoğurda karıştırdım başka ne şekilde verebilirim lütfen yardımcı olur musunuz çok zorlanıyorum vermekte