Hulyaa123 Ya bir türlü anlatamıyoruz sürekli ateşleniyor ayda 2 defa muhakkak oluyor hafif öksürük var boğaz kızarık hepsinde aynı şikayet mi var bizdeki dert ne anlamadım 😞😞
cinarinannesiiii Hulyaa123 al bizden de o kadar bitti diyorum hop yine basa sarıyoruz ates öksürük nasıl birseyin içindeyiz bilmiyorum
birprensannesi0208 Hulyaa123 aynı aynı birkere beonşite yakalandı devamlı hasta maalesef cokda zor atlatıyoruz eb cokda ateşlenmesinde korkuyorum vücudu cayır cayır yanıyor 38 derecede
Mirac_21032019 Hulyaa123 deliricem gercekten.1 haftadir iyiydik dun 37.4 ates oldu gece gunduz yine iyiydik az once oksurmesine kalktim gicikmi yapti bogazi anlamadim pespese ne oksuruk ama.Su verdim bi parca ekmek verdim uyudu bekliyorum bakalim.Gercekten paranoyak oldum artik ben ruh sagligim bitti.
Hulyaa123 cinarinannesiiii aynen yaa vallahi daha 1 hafta önce antibiyotik kullandık boğazı hala geçmemiş yine kızarık bir düzel miyor
Hulyaa123 Fulyaaa1 cok fenaa yaaa durduk yerde ateş durduk yerde boğaz enfeksiyonu şaşkınlık içerisindeyim
Hulyaa123 birprensannesi0208 yaa hiç sorma yeminle aklım şaştı rabbim kötü günlere koymasın allah korusun ne yapacaz bilmem
Asafbugra Hulyaa123 bızım de aynı oldu canım doktor antıbıyotık ml mi az vermısler etkı etmemıs dedi iyi bı doktora gıtmenızı tavsıye ederım
Ozdmr06 Kızım 2 buçuk yaşında hastalığının 4. günü ilk iki gün ateş vardı ama şuan feci öksürük var Allah uzak eylesin boğazları parçalanıyor resmen gece kuru diğer saatler balgamli sürekli evde bı ilaç yedirme çok yıprandım Allah’ım çocuklarimizi korusun