MelindaMelisa Yamanbebek Ferrumdan kızıma sidefer kullanmıştık hiç bi şekilde yükselmedi demiri.Şuan ferrum kullanıyoruz 2 aydır demiri iyi toparladı.Devam eticez 1 ay daha.Kızım iştahsızdı iştahı demiri yükseldikçe düzeldi.Bizde kabızlık falan yapmadı.Günlük dişlerinizde fırçalıyoruz ama dişi boyuyor
Kubraozdemir Yamanbebek Bebeğimin zaten vitamin eksikliği hastalığı var vu yüzden doktorumuz ocean önerdi. Ocean kullanıyorum. Ayrıca şöyle bir bilgi de verdi. Ferrum kabızlık yapıyormuş ve çok daha hızlı diş çürütüyormuş. Oceanla bir şey olmaz dedi
deniz_063 Yamanbebek ocean microfer ile beraber kullanıyorum ama çokta bi faydasını göremedim sanki değerleri pek oynamamış. ilk kullandığımız dönemde çok kabız oluyodu sonra düzeldi. bence olumsuz tek yanı leş gibi kokması😂😂
Yamanbebek MelindaMelisa şuan 4 aylık bebeğim yeni başlayacagız diş cıkma doneminde bi sorun yaşarmıyım acaba
Yamanbebek baykuskiz_ kullananlar genelde degerlerinin iyi oldugunu söyluyor evet diger takviyelere göre… ama yan etkisi daha fazla sanki diğer ilaçlara göre ondan kafam karıstı🫣
gizemzumraa baykuskiz_ merhaba ferrum dişte çürüme yapıyor dedi saglık ocagındaki hemsire diş etlerine degdirmeden ver dedi ama illaki degiyor siz nasıl verdiniz
zeynepo Bende 4,5 aylık bebeğim için ocean başladım ama kabızlık yaptı sanki 4 gündür kaka yapmıyor damlayı vermeye devam etmeli mi başka bir marka mı denemeli ki?
Mehtap-37 Ben de ferrum kullanıyorum kakası yeşil nerkte oluyor demir vitamininden dolayı değil mi kızlar sağlık ocağından ferrum verdiler aslında D vitamini ocean kullanıyorum ama demirde de geçsem mi ona bilemilorum