Ateşi çok yüksek değil telaş yapmayın. Üstünü inceltin kalın olmasın. Eğer 38 i geçerse ılık ( soğuk veya sıcak olmayan) bi duş aldırın. Ateşli çocuğa hiç bir hastane bişey yapmıyor. Kızlarım çok ateşlendi artık uzman olduk. Calpol ve pedifen dönüşümlü öneriyorlar o da ateşi düşürmezse en son çare antibiyotik. Hatta çoraplarını limonlu su ile ıslatıp giydirirseniz direk ateşi kesiyor. Ama öncelik sizin sakin olmanız. Geçmiş olsun.