Zeyno123 yanlis hatirlamiyorsam 10. Ayinda basladim yanima uzatip uyutmaya , suan 14 aylik cok zor uyuyor uzaniyor kalkiyor yuvarlaniyor 40 dk buluyor uyumasi , bazende 5 dk oluyor , ayaginda sallarken tam uykuya dalacagi zaman tam dalmadan sallamayi durdur ama ayaginda kalsin , uyudugundada alip yataga koy bunu alişana kadar bir hafta falan yapabilirsin daha sonra ayaginda sallarken tam uykuya dalmadan alip yataga koyup yan bir sekilde poposunu pışpışla bunuda qlisana kadar bir hafta veya daha fazla gün .. ve artik uyku saati geldimi ona sinyalleri verebilirsin hadi gel ee yapalim , babaya el salla e yapmaya gidelim, son suyunu icirip , birbirinizi gorucek sekilde odanin isigini kapatip sonkez ezmirip yanina uzatip hadi ee yapalim uyuyalim diyip pis pislayabilirsin , bunlar sabir istiyor malesef , bazen dişi agrayinca hastalaninda cekinmeden ayagina tekrar koyabilirsin ama