17 aylık oğlum doğduğunda testislerinde hisrosel(su fıtığı) vardı doktora gittik zamanla geçer dedi öyle de oldu ama şuan çok küçükler o kısım hep büzüşük ve ele de gelmiyor diğer oğlumda öyle birşey yoktu. Denk gelmiyordur dedim kaynanam falan da bişey yok sadece küçük diyince kulak ardı ettim ama içim hiç rahat değil o yüzden yarın doktora gidicem. Gitmeden önce tecrübeli annelerin fikirlerini almak istedim inmemiş testis olsa doğumdan sonra falan farkedilirdi degilmi sonra dan yasanilabilecek bir durum mu bu? Kendimi çok suçlu hissediyorum eğer geç kaldiysam diye