Sdr123456 bizim evimiz de 22-23 derece oluyor , zıbın külotlu corap üstüne alt üst takım giydiriyorum normal penye yani cok ince de degıl kalın da degıl , üstünü açıyor hep uyanık olunca örtüyorum ama onun dışında kalıyor öyle hasta olmuyor cok şükür ama uyuyan insan üşür derler içim rahat etmiyor. Tulum var tog degerı yazmıyor bazen onu giydiriyorum artık ben de