Busraaaay Merhaba anneler oğlum 10 aylık ve 10 kilo gecen zamanlarda hastalanınca kilo verdi ona kilo aldıracak varsa bildiğiniz öğün ara ana yemek olarak tavsiyelerinizi bekliyorum bu arada hala emziriyorum
Elika00 Busraaaay 10 kilo gayet iyi normal besleyin bence kilo iyi birşey değil sağlıklı öğünlerini yesin meyve yesin yeter ona
Dondurmalikahve Busraaaay Merhabalar bebeğinizin kilosu gayet iyi aslında ama ben yine de sorayım ne kadar kilo verdi ve doğum kilosu ne kadardı? Onun için aynı öğünlerini hazırlamaya devam edin yeterli Oğlum da iki kez zayıfladı ama tekrar o kilosunu aldı. Dermansız dert olmasın gerisi hallolur 🙂
MelindaMelisa Busraaaay Bebğinizin kilosu gayet iyi neden kilo aldırmaya çalışıyorsunuz.Son 2 hatada 2 kiloyu geçen kilo vermediyse takviye etmeye gerek yok eski kilosuna zamanla ulaşır
Busraaaay Dondurmalikahve 11 kilodaydı 1 haftada 1 kilosu gitti bilemiyorum ya gözüme çok zayıflamış gibi geliyo sanki doğum kilosu 3850