momyy_ Kızar dikişi çok seviyorum şöyle küçük birşeyle başlamak istedim yorumları çoğu çok iyi ama bazıları kötü aranızda kullanan varmı bu arada fiyatıyla alakalı değil sorduğum soru hani iyi çıkmazsa hevesim kırılır diye korkuyorum
momyy_ PatronBebek zaten benim ince kıyafet kumaşlariyla işim var şimdilik baktım yapabiliyorum büyüğünü alcam o fiyata çok büyük bir performans beklemiyorum ama hayal kırıklığına uğramak da istemiyorum açıkçası