Bizede kolik olacak dedi doktorum mama meme şeklinde besleme yapıyordum hamileyken araştırdım kolik bebeği olan arkadaşlarım vardı onların önerileriyle relaktaz damla başladım gaz yapan bir şey yemedim kolik olmadık çok şükür 4 ay 11 günlüğüz tabi ki gaz sancıları oluyor ama totoyu sıkıyor ondan ağlama zorlanma yok