gulsnmstf Kesinlikle faydası var dediğiniz marka toplayıcı tayt var. Mi sezeryan göbeğim var gitsin istiyorum yememe de dikkat ediyorum. Ayrıca şu gonderiyi yazana kadar 7 reklam izledim kapatmaya çalışırken siteye girmesi cikmasida çabası. 😡
fa_sena_y gulsnmstf göbeğin gitmesine fayda eder mi bilmiyorum ama bende yeni korse tayt aldım baya sezaryen göbeğim var ve giydiğim anda dümdüz oldu karnım kalçayı da güzel topladı zor giyiliyor korse gibi aynı isterseniz bakayım hangi sayfadan almışım
minikprensannesiiiii gulsnmstf Bende nedefit sayfasından sipariş vermeyi düşünüyorum canım yorumlara baktım olumlu yorumları da var
mertalibrother gulsnmstf güzel toparlıyor giyince ama başka bir artısı yok taytı çıkarınca göbek aynı cıkıyor ortaya
gulsnmstf minikprensannesiiiii bende nortex düşündüm sulemsinin tahtını yorumları da güzeldi ama şikayet vsr sayfasından baktığım da iç gsteriyo sadece marka yaratmışlar ve yüksek fiyattan satiyolar bı işe yaramiyo göbek olduğu gbi kaliyo erimiyo yazmiskar di
gulsnmstf mertalibrother ya benim için o göbeği eritmesi lazm toplayici sıklaştırici korse taytlar oluyo ölesi arıyorum
mertalibrother gulsnmstf bir tayt göbek eritmez canım diyet spor yaparsan erir tayt sadece görünümünü düzeltir Spor diyet yapmayıp sadece tayttan medet umma boşa para verirsin
Bsraaakrs gulsnmstf ben yeni aldım nedefit sayfasından 2 tane aldım indirimdeydi Bi kendi bedenimi bide küçük beden toparlıyor tavsiye ederim göğüs altına kadar çıkıyor zaten
minikprensannesiiiii balkizannesiiiii benim kilom 67 68 80 arası xl beden diyor bende xl versem büyük mü gelir diye tereddütte kaldım canım sen tam olarak nasıl verdin bir beden büyük mü verdin