9 aylık bir bebeğim var.Artık uyutmak benim için çile haline geldi.Saatlerimi alıyor.Uykusundan duramaz oluyor ama beşiğe koymamla ağlıyor.Uykuları zaten çok kısa ve çok sık uyanıyor. Gece sabaha kadar kaç kere uyanıyoruz anlatamam.Gece ağladığında beşiğini salladığımda asla uyumaz kucağıma alırım memede uyur beşiğine bırakırım.Emmesede hep bunu ister.Mümkün değil susmaz.
Uyku rutini, kitap okuma, etkinlik oyun vs hepsini yapıyorum.Ama enerjisini halen atamıyor gibi.
Yeni bir atak haftası mı nedir bu yaaa🥺