Merhabalar safra kesemde 12 mm taş çıktı 3 gündür ağrıdan kıvranıyorum. Doktor bugün ameliyat dedi Perşembe günü anestezi ile görüşüp gün alacağım 1 haftaya kadar olucam ameliyatı sanırım. Yaşayanlar tecrübelerini anlatabilir mi neler yaşadınız baştan sona merak ediyorum?
Bu arada kızım 25 aylık ve emzirmiyorum o konuda bir problem yok