Berrin_9901 Gazı vardır kakadan daha çok oluyor o zamanlarda gaz sıkıntısı. Sende üşütme kendini, yediğine içtiğine dikkat et, masaj yap bebeğine. 🌸🙏🏼 Benim bebeğim 3.5 aylık doğduğundan beri 7 ila 10 günde 1 yapıyor, kabullendim artık. Huzursuz vs. değil ona rağmen 3 doktora gittim normal dedi hepsi, heleki anne sütü ise 🙏🏼