Noname21 ben bile çok seviyorum iki kızım var.uzun süre ben de almadım.ama kayıtsız kalamadim sonra çoğu seti mevcut evde ve mükemmel oyun kurup oynuyorlar.guzellik algısı açısından ben de endiseliydim ama hiç bunun sinyallerini almadım kizlarimdan.bir de Chelsea var küçük kardeşi onlar da çok tatlı.bu arada benim aldığım barbieler topuksuz,sade kıyafetleri olan daha normale yakın.