Arkadaslar ne yapacagımı şastım artık 4,5 aylık bebeğim
Dr a 2 defa goturdum dinledi göğsünden ciğerlerinde bir sey yok şükür. Gecen hafta 3 gün atesi oldu geceli gündüzlü 38,7 lere cıktı en çok, gövde kısmında ısilik gibi döküntü basladı 3 gündür bugunde ense sırt kısmında yayılmış. Doktor 6.hastalık tanısı koydu. Ve döküntüler baslayınca ates artık düşer dedi. Aksam 37,5 bas atesi 39 derece vucut atesi vardı hemen dusa koyduk. Yani döküntü basladı 4 gündür var yayılıyor ama ates oluyor oldu yine bugun. Perişan oldum yarın yıne götüreceğim