Cordeliaa Kızlar merhaba, Cuma günü fotoğraf çekimi yaptıracağız aile çekimi de varmış. Aranızda yaptıran var mı? Ne giysek bilemedim belki fikir olur ☺️
Duygu29 Cordeliaa Biz yenidogan cekimi yaptırmıştık. Aile çekimimiz kundaklı bir fotograf la yaptık. Ben kırmızı triko bir elbise giydim malum emzirdiğim için önü kolay açılabilen bir elbise tercih ettim. Eşimde gömlek giydi
Cordeliaa Duygu29 bebiş uyuduğu için çekim rahat geçmiştir ☺️ bizim bebiş 15 aylık bakalım neler olacak🙈