Anneler kızımın birden öğle vaktin başlayan ateşi calpol vermeme rağmen düşmüyor 2,5 şırınga ile veriyorum banyo da yaptırdık 4 ay 23 günlük uyuyamıyor mama reddi yaşadık zaten bir aydık uykuda içiriyordum mamasını uyumayınca mama da içiremiyorum
Fitil de var evde hiç önce yapmadım
Grip gibi belirtileri de tok idrar enfeksiyonu ya da şu salgından şüpheleniyorum ama be yapmalıyım topuğuna sarımsaklı zeytinyağ sürdüm ateşi daha fazla çıktı birde zaten sürerkende rahatsız oldu bu forumda ateş düşürücü olduğu söylenmişti
Bi fikir verin böyle devam ederse yarın sabah doktora gidicez ama inşallah düzelir
Enfeksiyon olmasa bu kadar ateş olmaz diye biliyorum ama 😢🥺