Bebeğim 4 aylık oldu. Bu sabah ateşi vardı biraz üstünü çıkardım ateşi düştü bi daha da çıkmadı. Ama sabahtan beri huysuz sanki bi yeri ağrıyor bi derdi var gibi. Ateş öksürük falan yok. Ara sıra Hem uyurken hemde uyanıkken inleyip duruyor. Kucağımda uyutuyorum tamamen uykuya geçmiş olmasına rağmen bi anda gözlerini açıp bana bakıyor kafasını çevirerek sanki burdamısın der gibi bakıyor. Hani hala kucağımda mı yoksa gittim mi diye der gibi bakıyor sonra beni görünce geri uyuyor doktora gitmeli miyim neden böyle oldu anlamıyorum.