Sahrabalam Sağlık ocağına gittik bugun kızımda burun akıntısı vardı aferin pediatrik verdi kullanıp memnun kalan var mı acaba etkili bisey mi burun akıntısı için faydası olur mu
Mufettis_Gadget Sahrabalam kızımda hafif ateş ve soğuk algınlığı belirtileri vardı. 2. günden etkisini gördüm. en fazla 5 gün kullanılıyor zaten, hastalığı ilerlemeden atlattık allaha şükür
Sahrabalam Mufettis_Gadget büyük geçmiş olsun inşallah bizde atlatırız iki gündür sıfır uyku burnu akıyor Çeşme gibi gündüz sorun yok serum fizyolojik ile yıkıyorum ama gece tıkıyor akıntı uyku yok