Merve9120 Kızlar ben hamileyim bebeğin suyu azmış 35+5 günlük hamileyim doktor riski var dedi bu hafta cuma yine gitçem doğumu konuşalım dedi sizce bebeği alırmı yoksa daha bekletirmi? birde normal doğum olurmu yoksa sezaryanamı alır bana bilgi verirseniz sevinirim
Okyanusolmak Merve9120 sezaryenle alır. Ben havuç suyu içmiştim her gün ya da gün aşırı bir bardak. İçtiğim haftalarda suyum artmıştı. Bi arkadaşın eşinin de suyu azdı. O da denedi. Bir kaç hafta daha uzadı doğması.
Ugggg Merve9120 38+6 da kontrole gittigimdde bebeğin suyu 100/45 azalmış ordan acile yönlendirdiler.acildeki doktorda normal doğumu başlatalım dedi ertesi gün doğum yaptım.
Deletedmom378 Merve9120 bana da 38 haftalıkken suyun azalmış demişti su içmeyi çoğalt dedi tabi ki suyu geri artırma da bi yararı olmuyor ama 2 hafta bekleyip gününde doğum yaptım nasıl bir etkisi oldu bilmiyorum
[silindi] Merve9120 böyle Bi durumda sezeryanla alır. Alıp almayacağına suyunun durumuna göre karar verir biz bilmeden bişey söyleyemeyiz
Asunur2019 38+3 de kontrole gitmiştim bebeğimin suyu 36 haftada azalmaya başlamıştı 38+3 de acil olarak sezeryana alındım açılma olmadığı için suni sancida versem bebek dayanamaz suyu çok az ddi normal yapmayı çok istedim ama olmadıı vee bebeğim doğduğunda yarım çay bardağı suyu kalmış sadece acil olursaa sezeryana alır benim hiç bi türlü cogalmadi suyum nasıl azalıyordu onu da anlamadık idararimla gidiyordu sanırım umarım biraz daha bebis büyürr